Osoby trwale lub okresowo mające trudności w komunikowaniu się (osoby głuche i głuchonieme) mogą komunikować się z Komendą Powiatową PSP w Opatowie:

  1. osobiście zgłaszając się w godzinach pracy komendy:
    od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30
  2. za pomocą faksu - numer 15 8682071
  3. za pomocą poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  4. Platforma e-Usług Publicznych:

 https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/vshrl1965z

Niesłyszący i niedosłyszący klienci Urzędu oraz osoby mające trudności
w komunikowaniu się mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego podczas załatwiania swoich spraw w urzędzie. Aby skorzystać z pośrednictwa tłumacza prosimy o powiadomienie Komendy Powiatowej PSP w Opatowie (np. e-mail, faks) na 3 dni przed planowanym terminem załatwienia sprawy, z wyłączeniem sytuacji nagłych.

Usługa jest bezpłatna dla osoby uprawnionej będącej osobą niepełnosprawną
w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

W przypadku korzystania przez osoby uprawnione z pomocy tzw. osoby przybranej, czyli osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumiewania się z tą osobą i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw, wizyta w urzędzie nie musi być wcześniej uzgadniana.

siedziba

Komenda Powiatowa

Państwowej Straży Pożarnej w Opatowie

ul. Kościuszki 39, 27-500 Opatów

Telefon kontaktowy

fax. 15 868 41 01

Adres e-mail

Elektroniczna skrzynka podawcza

/vshrl1965z/SkrytkaESP